.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ساماندهی اعطاي تسهیلات بانکی در مازندران

رئیس سازمان کار و امور اجتماعی مازندران از اجرای طرح ساماندهی افرادی که تسهیلات بانکی دریافت کردند در استان خبر داد و گفت: با اجرای این طرح افراد نمی‌توانند در دو بانک تسهیلاتی در زمینه سرمایه‌گذاری و اشتغال دریافت کند.
به گزارش شمال نيوز به نقل از  مهر، محمد نجفی تروجنی در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه‌ گذاری استان در ساری با بیان اینکه در مدت 3.5 سال گذشته نرخ بیکاری این استان ‌از 10.5 ‌درصد به 7.3 درصد کاهش یافته است، ‌اظهار داشت: در مدت سه سال گذشته هر ساله یک درصد نرخ بیکاری در استان کاهش یافته است.

وی با اشاره به اینکه سالانه 33 هزار نفر بر جمع بیکاران استان افزوده می ‌شود، خاطرنشان کرد: با اجرای طرح بنگاه ‌های اقتصادی زودبازده علاوه بر این تعداد، افراد بیکار نیز مشغول به کار شدند.

وی بیان داشت: تاکنون در قالب بنگاه ‌های اقتصادی کوچک و زودبازده 90 میلیارد و 200 میلیون تومان برای 397 طرح با اشتغالزایی 721 نفر در شهرستان جویبار به بهره ‌برداری رسیده است.

نجفی با انتقاد از عدم اعلام بانکها در خصوص وضعیت معوقه ‌ها نیز یادآور شد: با توجه به اینکه به بانکها اعلام شده تا معوقه خودشان را اعلام کنند جز بانک ملی بقیه بانکها این کار را انجام نداده اند که با هماهنگی دستگاه قضایی و امنیتی مطالبات پس گرفته خواهد شد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.063 seconds.